Vtípek

16.02.2009 07:00

Zdravim všechny nosorožce co se chtěj zasmát.Tenhle vtípek se včera objevil na fóru Prague Panthers a opravdu mě rozesmál, myslim že je super.

Tak tady je:

Ucitelka v Praze chce byt v nove tride oblibena a proto hned na zacatku skolniho roku prozradi detem, ze je fanouskem Prague Panthers . Ve skole se pak zepta zaku, kdo je jeste fanouskem Prague Panthers . Vsechny deti zvednou ruce, jen Honzík ne. Ucitelka se ho tedy zepta: "Ty si se proc neprihlasil?" "Protože nejsem fanouskem Prague Panthers " odpovi Honzik. "Ano, a komu teda fandis?" "Ja fandim Prague Lions a jsem na to hrdy" odpovi Honzik. "Lions? Paneboze dite zlate, proc prave Lions ?" vyzvida ucitelka. "Tak protoze muj deda byl Lioňák, muj otec je Lioňák, moje mama fandi Lions. Tak i ja jsem fanda Lions." "Ale můj zlaty... " pokousi se vysvetlovat ucitelka "...clovek prece nemusi vsechno opakovat po svojich rodicich. Predstav si, ze tvuj deda by byl alkoholik pracujuci na JZD, babka traktoristka, tvoje matka by byla drogove zavisla prostitutka a otec drogove zavisly zlodej aut... co by si delal potom??" "Potom by sem byl fanousek Prague Panthers ..."

                    VS

Vyhledávání

Anketa

Kdo je lepší?

Peyton Manning (115)
68%

Eli Manning (55)
32%

Celkový počet hlasů: 170

Anketa

Který tým je lepší?

Brno Alligators (103)
61%

Havířov Devils (65)
39%

Celkový počet hlasů: 168